Napsali o nás
Kampaň „My pracujeme“, kterou spolu s dalšími pořádá sdružení IQ Roma servis z Brna, vstupuje do další fáze, tentokrát s podtitulem „Dát šanci stojí jen Vaše odhodlání.“ Toto heslo reaguje na cílovou skupinu a cíl kampaně, což jsou zaměstnavatelé a podpora zaměstnanosti Romů.
V romském magazínu České televize Romaňi Luma, který sleduje život v Česku očima romských reportérů, byla dne 26.8. uveřejněna reportáž o značce Ethnic Friendly zaměstnavatel.
Poslední dobou proběhly informace o značce Ethnic Friendly zaměstnavatel napříč několika významnými českými médii. Jejich podrobný přehled vám nyní přinášíme. Většina zpráv byla převážně spojena s představením nového spotu ke kampani.O spotu „Neviditelní“, jehož natáčení se ujala reklamní agentura Ogilvy&Mather Morava, informovaly tyto zpravodajské servery.
Pořad České televize "Nemám práci" - magazín nejen pro půl milionu nezaměstnaných - představil služby zaměstnanosti organizace IQ Roma servis (19.11.) a koncepci značky Ethnic Friendly zaměstnavatel (3.12. i 19.11.)
O značce Ethnic Friendly zaměstnavatel přinesly informaci noviny se zaměřením na tématiku zaměstnání a sociální politiku vydávané Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR.
14. prosince 2007 byla uspořádána konference shrnující rok 2007 - období, kdy byla pilotně zavedena značka Ethnic Friendly zaměstnavatel. Od července do prosince se stalo 7 zaměstnavatelů z Jmk nositeli značky a otevřeně se tak přihlásilo k rovnému zacházení se všemi etniky. O nárustu počtu Ethnic Friendly zaměstnavatelů informovala i ČTK. Viz např. zde.
Podnikatelé, kteří získali značku Ethnic Friendly zaměstnavatel, seznamují v dvoustránkovém článku čtenáře týdeníku Profit (Profit 47/2007 z 19. listopadu 2007) s důležitostí rovného zacházení s lidmi různého etnického původu a přínosy nediskriminačního přístupu i značky Ethnic Friendly zaměstnavatel.
O slavnostním předání certifikátů "Ethnic Friendly zaměstnavatel" prvním čtyřem zaměstnavatelům z rukou primátora statutárního města Brna, pana Romana Onderky, prvního náměstka hejtmana JMK Ing. Milana Venclíka a ředitelky občanského sdružení IQ Roma servis Kataríny Klamkové byla veřejnost informována, vedle novinových zpráv (Právo, MF Dnes aj.), prostřednictvím regionálního televizního vysílání.
Brněnský Deník Rovnost / čtvrtek 6. 9. 2007
BRNO - Ethnic friendly, neboli etnicky přátelský, zaměstnavatel. Tak zní název nové značky, kterou zavádí občanské sdružení IQ Roma servis.
novinky.cz / 21.6. 2007 08:01
Občanské sdružení IQ Roma servis, které mimo jiné pomáhá Romům s hledáním práce, zavádí značku Ethnic Friendly zaměstnavatel. Cílem je ocenit zaměstnavatele, kteří přistupují "přátelsky" k uchazečům o práci, tedy rovně bez ohledu na jejich etnický původ, a chtějí tím motivovat k podobnému přístupu i další podniky.
Aktuální oznámení
Společnost LLOYDS&HOOVER s.r.o. získala dne 08. 06. 2017 značku Ethnic Friendly zaměstnavatel a stala se tak další společností, která klade důraz na dodržování zásad rovného zacházení s etnicky odlišným obyvatelstvem. Při jednání se zaměstnanci klade tato společnost důraz na přímou a otevřenou komunikaci, což považujeme za podstatný a přívětivý prvek firemní kultury.
Značka Ethnic Friendly zaměstnavatel byla dnes opět udělena zaměstnavateli Nová Mosilana, který je největším výrobním závodem italského koncernu MARZOTTO GROUP a největším výrobcem vlněných tkanin v Evropě.