Vysílání spotu „Neviditelní" v České televizi
Během celého podzimu, počínaje začátkem příštího týdne, můžete na kanálech České televize shlédnout spot „Neviditelní" ke kampani Ethnic Friendly zaměstnavatel. Náš sociální spot se snaží poukázat na negativní předsudky, jež ne zřídka kdy provází romskou menšinu. Předat majoritní společnosti sdělení, že Romové pracují a chtějí pracovat, je hlavním posláním našeho spotu.
Lidé často lpí na svých předsudcích, a když z nich něco vybočuje nebo je nabourává, raději to nevidí, aby nemuseli měnit názor. Jako předsudek, že Romové nepracují a nechtějí pracovat. Naše myšlenka je dramatizovat to, že lidé mnohdy ve vztahu k Romům vnímají jen to, co jim sedí do předem dané šablony. To je dobrý způsob, jak přinutit majoritní společnost k zamyšlení.
Ogilvy&Mather Morava, spol. s r.o.
Spot můžete shlédnout zde.
Aktuální oznámení
Společnost LLOYDS&HOOVER s.r.o. získala dne 08. 06. 2017 značku Ethnic Friendly zaměstnavatel a stala se tak další společností, která klade důraz na dodržování zásad rovného zacházení s etnicky odlišným obyvatelstvem. Při jednání se zaměstnanci klade tato společnost důraz na přímou a otevřenou komunikaci, což považujeme za podstatný a přívětivý prvek firemní kultury.
Značka Ethnic Friendly zaměstnavatel byla dnes opět udělena zaměstnavateli Nová Mosilana, který je největším výrobním závodem italského koncernu MARZOTTO GROUP a největším výrobcem vlněných tkanin v Evropě.