Vysílání spotu „Neviditelní" v České televizi

Během celého podzimu, počínaje začátkem příštího týdne, můžete na kanálech České televize shlédnout spot „Neviditelní" ke kampani Ethnic Friendly zaměstnavatel. Náš sociální spot se snaží poukázat na negativní předsudky, jež ne zřídka kdy provází romskou menšinu. Předat majoritní společnosti sdělení, že Romové pracují a chtějí pracovat, je hlavním posláním našeho spotu.

Lidé často lpí na svých předsudcích, a když z nich něco vybočuje nebo je nabourává, raději to nevidí, aby nemuseli měnit názor. Jako předsudek, že Romové nepracují a nechtějí pracovat. Naše myšlenka je dramatizovat to, že lidé mnohdy ve vztahu k Romům vnímají jen to, co jim sedí do předem dané šablony. To je dobrý způsob, jak přinutit majoritní společnost k zamyšlení.

Ogilvy&Mather Morava, spol. s r.o.

Spot můžete shlédnout zde.