Značka Ethnic Friendly zaměstnavatel v médiích

Poslední dobou proběhly informace o značce Ethnic Friendly zaměstnavatel napříč několika významnými českými médii. Jejich podrobný přehled vám nyní přinášíme. Většina zpráv byla převážně spojena s představením nového spotu ke kampani. O spotu „Neviditelní“, jehož natáčení se ujala reklamní agentura Ogilvy&Mather Morava, informovaly tyto zpravodajské servery:
lidovky.cz: Nový klip upozorňuje na 'neviditelné' pracující Romy. Odkaz zde.
aktualne.cz: Nevidíte nás, ale my pracujeme, apelují Romové na videu. Odkaz zde.
idnes.cz: PODÍVEJTE SE: Klip ukazuje neviditelné Romy při práci. Odkaz zde.
novinky.cz: V reklamním klipu pracují "neviditelní" Romové. Odkaz zde
parlamentnilisty.cz: Propagační videoklip: Neviditelní Romové pracují. Odkaz zde.
tyden.cz: Neviditelní Romové pracují. Klip, který má pomoci. Odkaz zde.
a mnohé další…
Vyšlo také několik článků ohledně značky samotné. Například celorepublikový deník Metro otiskl článek „Jste také Ethnic Friendly?“, ve kterém přináší základní informace o značce i stručný návod jak značku získat (k přečtení zde na straně 25). Článek „Čas být Ethnic Friendly zaměstnavatel“ vydalo také Ministerstvo práce a sociálních věcí ve svých novinách Práce a sociální politika (k přečtení zde) a také Klub personalistu České republiky ve svém zpravodaji (naleznete zde). Další zmínku o značce zveřejnila regionální hospodářská komora Brno (více zde. Nejnovějším příspěvkem se pak tento týden stal sloupek „Zaměstnavatel s rovným přístupem“ v rubrice Pozitivní zprávy týdeníku Euro.
Informace o značce Ethnic Friendly zaměstnavatel pravidelně přináší také zpravodajský server Romea.cz občanského sdružení Romea. Zpravodaj Romea.cz nově také přináší rubriku „Za Ethnic Friendly zaměstnavateli s Mirkem Kudrnou“, která přináší reportáže z šetření žadatelů o značku Ethnic Friendly zaměstnavatel (první dva díly naleznete zde a zde).